Your Own Choice - Dayang Deno

19.9.14

Your Own Choice





p/s: salam jumaat :)

9 comments:

  1. comel nya lah awek berjubah ni.. boleh guna jadi imej sulam cik azue tak?? kalau boleh.. inform eeekk... comel sgt..

    ReplyDelete
  2. alololo.. time kasih awak.. t kakzu selongkar cari satu jejaka nak di ganding dgn awek hijab yg cun tu... atau deno tolong cari pasangan dia pun boleh.. t boleh wat entry khas bila doodle jadi image sulam .. anyway.. tq ya deno utk keizinan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haaa itu la tetiba excited nak tengok ia jadi sulaman... ^^ sama2 kak :)

      Delete
  3. yep betol . kita yg tentukan kemana diri kita

    ReplyDelete
  4. true...
    http://akuvsdiashadhira.blogspot.com

    ReplyDelete