Awak Kat Mana - Dayang Deno

19.10.14

Awak Kat Mana


Ini kes APM la ni..
Kan lagu femes Taufik Batisah tu kan
Kat wall FB penuh "Awak kat mana"

Bukan kat wall FB je..
My nephew si Adam Khaleef pun terkesan
Asyik duk nyanyi tu je bila mai sini
Tapi lain tau, bukan awak kat mana..
Tapi "cikcu kat mana cikcu kat mana"
Cikcu ni pun layan aje la...

Bila deno nyanyi macam tu pulak kat dia
Boleh pulak dia jawab sambil buat kiut2 dia tu...
Alahai Adam Khaleef ..^^


4 comments:

  1. Dia sgt sweet kan...ouh man! Love him so much...

    Eh...termeroyan kat sini...hahaha

    ReplyDelete
  2. Dialog dari Taufik "Awak kata mana" tu , ambil dri mana yea?. sy x thu apa-apa pon.

    ReplyDelete