Dua Dah Siap - Dayang Deno

21.10.14

Dua Dah Siap


Dua dah siap!

Vector illustration ni adalah untuk pemenang Giveaway Mia Liana. Dayang Deno adalah salah seorang sponsor untuk giveaway kakmia dan deno sponsor vector illustration untuk 4 orang pemenang! Fuhh first time deno sponsor banyak ni.. 

Congrats pada pemenang!^^ Sekarang nak continue for da next 2 pemenang ... Err bila lukis digital kaum adam ni mula la terkial-kial deno.. Hahah takpe i'll  try my best :p


10 comments:

  1. Jemput Join Ya : http://sayasukala.blogspot.com/2014/10/segmen-pencarian-bloglist-2014.html

    ReplyDelete
  2. Lawa lahh deno edit :D deno , nak tanya nii . Macam mana nak buat bloglist mcm deno buat tuh ehh ? Ajar lahh . Pleaseee :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bloglist mana ya... Yang blog www.dayangdeno2.blogspot.com tu ke? yang tuu deno tempah dear ... :)

      Delete
  3. wahhh. nak suruh lukiskan cx blh? heehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heee... Kebusyan melanda.... Ni pun belum siap lagi yg dua lagi tu... hehe :p

      Delete
  4. eh..macam kenal je yang baju hitam tu..heheh..ala..comel nya...buatkan vector untuk awfiyah boleh tak..hehehe

    ReplyDelete
  5. thanx deno...

    http://hidayuayumie.blogspot.com/2014/10/menang-ga-2014-mialianacom-3.html

    ReplyDelete