Hari Ni Yang Pelik - Dayang Deno

30.10.14

Hari Ni Yang Pelik

Pelik hari ni badan rasa semacam..


Dari pagi lagi, dah rasa sakit2 badan... Deno pun pelik.. Sendi2 pun rasa sakit, baring... Seharian tidur... Dah telan ubat tapi sama je...

Nak makan pun takde selera. Macam nak demam .. Sejukkk... Padahal hari ni cuaca panas sampai ke petang. Sejuk tak habis2.. Yang deno ingat hari ni, pagi just makan ubat dengan air sejuk.. Pagi and tengahari tak makan. Then 6petang tadi just telan beberapa batang keropok lekor yang kaklong beli di Losong sebelum dia bertolak balik KL...

Tadi majlis tahlil ada gulai ayam kampung. Temankan anak buah je makan, deno tengok macam takde perasaan.. Bau memang sedap tapi tak terasa nak makan... Sekarang dah rasa okey sket, baru terasa nak makan...

Ermm nak buat nestum :)


No comments: