Hujan - Dayang Deno

2.10.14

Hujan


Bermula minggu ni..

Setiap hari hujan. Bukan hujan yang biasa- biasa. 
Disertai dengan kilat petir ribut
Pukul 4 petang dah macam 7 malam
Gelap sangat ...... Hari ni pun sama
Semalam blackout!
Alhamdulillah hari ni tak blackout :)

**Tempat korang macam mana?


9 comments:

  1. Hujan yang turun bagaikan mutiara....

    ReplyDelete
  2. Ok jea akak.. alhamdulillah baik- baik jea

    ReplyDelete
  3. disini sook keningau tidak hujan :)

    ReplyDelete
  4. kat Muar ni hari-hari panas Deno..
    Alhamdulillah, nikmat Allah...
    Kering semua baju2 yang melambak basuh tu..hehe

    ReplyDelete
  5. selamat malam..syira cuti 4 hari...hehe ^_^
    jom ke blog syira "kisah hidup di Universiti Malaya"

    ReplyDelete
  6. tite suke klau hujannnn hihihi sejuk la cikittt

    ReplyDelete
  7. sini pon hari2 hujan deno..
    tapi takde lah kuat ribut petir...
    isao jugak kes yang dekat shah alam ribut tu...

    ReplyDelete
  8. sama la..petang je mesti hujan..tapi tak de kilat2 pun..Alhamdulillah..sejuk je kat sini..:)

    ReplyDelete