Main - Dayang Deno

16.10.14

Main


Alkisah Adam Khaleef my nephew

Nak main sangat dengan cikcu ni haaa... Bersemangat. Tengok tu siap pakai kasut. Tapi cikcu dia tak macam orang lain, nak berlari-lari sangat tak boleh. Nasib baik la dia faham ^^

Sejak deno balik dari kl, setiap hari mai rumah tok abah ni, nak main ngan cikcu. Kalau deno tak main ngan dia pun, mesti dia duduk dekat2....

Katanya rindu. tapi itu la, kadang2 bila dah ada depan mata dia.. Selalu jugak gaduh2 nakal.. Hahaha .. Kesnya berebut remote. Biasa la dia nak kartun. cikcu nak movie. Tapi macam biasa si kecik la menang 

2 comments:

  1. hahah best kan kalau ada nephew yg rapat dgn kita.. walaupun kita bukanlah buat apa sgt pun tapi diorg suka berdampingan dengan kita.. aku ada juga nephew yg rapat waktu kecik2 dlu tapi bila dh besar agak awkward juga hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Harap2 bila dia beso, still rapat ngan cikcu die nih.. hihi

      Delete