Dah Besar - Dayang Deno

18.11.14

Dah Besar

Dah lama kan tak cerita pasal my nephew, Adam Khaleef :)


Baru2 ni Adam Khaleef da konvo.. Alhamdulillah nampak happy je Adam Khaleef.. Siap ugut cikcu ni, kalau cikcu tak pergi konvo dia, dia pun taknak konvo... 

Deno memang nak pergi, kadang2 saja usik dia.. Hihiiii... Dah panjang, macam budak darjah 1 pun ada... Dah lama Adam Khaleef tak tidur dengan cikcu, baru2 ni pergi rumah kakngah.. dapatlah dia tidur sebelah deno. Sekejap je lelap...

Nakal2 dia pun, kalau deno usik takmo kawan dia, sampai boleh nangis! Alahai Adam Khaleef sayang.... :)

** Tahun depan naik darjah satu si hero ni^^



No comments: