Cold - Dayang Deno

15.12.14

Cold

Since semalam, hujan lebat non stop! Sejukkk.... Badan pun macam terkejut coz dua hari lepas cuaca panas melampau.. Semalam tiba2 hujan.. I think da gelombang kedua dah datang... Sebelum ni bila musim banjir macam ni jugak, hujan 24/7.

Take care everyone.. Jangan main hujan tau :)

6 comments:

  1. kat besut ni pun hujan dari semalam lagi, air dah naik T-T

    ReplyDelete
  2. oh sekarang ni cuaca tak menentu. tengah malam sejuk gila saya join GA HH

    ReplyDelete
  3. nak mandi pun menggigil nak jejak lantai. bhahah :P

    ReplyDelete
  4. awww qila dkt uia ni mmg air dia sejuk gila ekeeke.
    tapi cuaca start panas dah hm :(

    ReplyDelete
  5. Sejuk sampai ke tulang.Moga hujan reda.

    ReplyDelete