Sad? - Dayang Deno

22.1.15

Sad?


Korang nampak apa dalam drawing kat atas. Apa yang korang fikir bila lihat drawing ni? Seorang gadis yang terperangkap, kesian dia kan, tak dapat bergerak pun

Sebenarnya masa tu my feeling bercampur-campur. Sedih pun ada, geram pun ada, macam-macam la sebab satu perkara tu. Deno tak pernah pun kena macam tu. Amik sketch book, amik pen, terus lukis. Just folo the flow.

Betul la kan, kadang-kadang kan, emosi kita mempengaruhi apa yang kita lukis.


9 comments:

  1. Cantik...nampak berselirat.Nice drawing.

    ReplyDelete
  2. pandainya deno lukis. lepas ni Wardah pun nak teraii lpas emosi mcm tuuu

    ReplyDelete
  3. Saya doakan deno baik-baik saja.. Stay calm and keep praying :)

    ReplyDelete
  4. don't be sad okay...Alah selalu ada..

    ReplyDelete
  5. kesian..mcm mne nak keluar tu ye deno hihihi. apapun banyak2 sabar ye dear!

    ReplyDelete
  6. Nampak airmata darah pada draw tu . Jangan sedih ye kak dayang . Allah ada (:

    ReplyDelete
  7. Memang nampak sedih. Seram pun ada.

    Read my latest entry : Wishlist Tahun 2015

    ReplyDelete
  8. sally nmpk hantu je Deno..hehehe...papepun Sally doakan Dena sentiasa kuat!

    ReplyDelete