You Can Adore.. But Do Not Steal - Dayang Deno

3.2.15

You Can Adore.. But Do Not Steal

Art by mt doodle friend: Lydia Rayyan


Act art dayangdeno telah diambil tanpa kebenaran.. Itu pun dayangdeno terjumpa sendiri.. Rasanya kalau tak jumpa, sampai kiamat pun tak tahu.. Ingatlah even orang lain tak tahu.. Allah tahu.. Please, respect my artwork, her artwork, his artwork .. 

Thank you

3 comments:

  1. tak baik la amik2 tanpa kebenaran ni. kira mencuri la tu...kan?

    ReplyDelete
  2. Nak share artwork tu, kalau secara berhemah macam ada taruk kredit ke sekurang-kurangnya, saya boleh terima lagi. Tapi kalau share tanpa bagi kredit, itu dikira melampau jugak lah. Content creator buat susah-susah, orang lain senang-senang dapat kredit.

    ReplyDelete
  3. Tak patut..penat dah kak DD buat dicuri pulak.Takpe...sabarlah.Mereka akan dapat ganjarannya.

    ReplyDelete