Ink Ramadan #Day03 - Dayang Deno

22.6.15

Ink Ramadan #Day03

#Day01
#inkramadan
#comiccoreclub 


Day 03 : Hari pertama berbuka

Uishhh ingat pulak zaman budak-budak

Hari pertama berbuka tu adalah hari yang kita takkan lupa.. Bila dah nak hampir waktu berbuka, kitalah orang pertama duduk kat meja.. Mata mesti tengok setiap jenis kuih. Mak pula ikut je kita nak apa kat bazar ramadan, puasa pertama la katakan... Dalam hati kononnya nak habiskan semua kuih tu.

Hehehee... Maklum aje lapar.. Tapi bila dah berbuka, makan sikit dua tiga jenis kuih dah kenyang.. hihiii.. rasanya semua macam tu kot.. korang pun mesti pernah macam tu kan? alaaa mengaku aje.. hehe :p



2 comments: