Sambal Petai Udang Dan Lemang - Dayang Deno

29.8.15

Sambal Petai Udang Dan Lemang

Fuhhh ayaq liuq menjejes-jejes slurp2..

Nescaya korang pun menjejes-jejes ayaq liuq melihatkan sambal udang dan lemang ni... Aduhh kenapa la deno tengok pic dalam pendrive, kan dah terliur.. rinndu!! Arghhh


Masih terbayang dan terasa keenakan sambal petai udang tuuu... Pic ni deno snap semasa berbuka puasa di Sime Derby Convention Centre. Serius memang sedap sangat sangat sangat. Lemang pula, tersangatlah lembut.. fuhhh

Aduhaiii abanglonggg!! Nanti masakkan sambal udang bila deno ke kl!!


5 comments:

  1. Menjejes jugak laaa sesubuh ni memandangkan memang tengah lapar.... kite kalau makan lemang suka makan yang kepala atas sekali tu... sedap gile !

    ReplyDelete
  2. Alahai..terliuq pulak nengok T___T

    ReplyDelete
  3. Sedapnya...akak pun terliur jugak ni...

    ReplyDelete