Malas? - Dayang Deno

4.10.16

Malas?


Kadang-kadang, terasa malas.. Malas semuanya, malas makan ubat, malas dialisis, malas pegi hospital. Aduhh malasss semuanya!

Tapi mana boleh, nanti diri sendiri yang sengsara.. 'Terasa' sahaja malas, tapi tak pernah tinggal semua rutin dayangdeno dengan semua tu.. Tadi cakap pada ma, tak tau kenapa rasa malas.. Hari ni pun sampai migraine tak tau kenapa.. Alhamdulillah, migraine dah hilang malam ni, telan panadol dua bijik petang tadi.. Hmm biasalah kadang2 ada hari kita rasa something yang tak best bila terlalu banyak sangat berfikir. But most of all, i'm okey... Mungkin sebab, penat.

Itu sahaja.



7 comments:

  1. Sabarla dayang deno. U must be strong

    ReplyDelete
  2. Biasa la tu, ada musimnya... kalau dalam tarbiah pun ada istilah futur, ada masa kita lemah, ada masa kita malas.

    insyaAllah, kita bangkit balik n lawan rasa malas tu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah... kadang2 datang rasa tak best, rasa semua benda malas nak buat.. tapi saya okey, inshaa Allah.. Terima kasih munirah.

      Delete
  3. Hi DD, Plain (aka PS) here... makang cekut sambil minum neskepe dulu kalau tensen, kasi silambam perasaan malas tu... hehehe X3

    ReplyDelete
  4. biasa lah tu...semua orang ada rasa malas dan kadangkala cuma nak berehat seketika =)

    ReplyDelete
  5. Nak bagi DD cukup rehat kot, tu yang badan pun jadi malas sangat. Hehe
    Always take a very good care of yourself, DD :)

    ReplyDelete