Dayang Deno: Aidijuma
Showing posts with label Aidijuma. Show all posts
Showing posts with label Aidijuma. Show all posts

30.5.14

Shopping Tudung
May 30, 2014 11 Comments
Lama rasanya tak shopping tudung.. Semalam shopping tudung bawal di Aidijuma, ia memang pilihan deno sebab harga yang murah dan berpatutan....^^


Walaupun pelbagai jenis tudung kat pasaran dengan macam-macam design, tudung bawal tetap menjadi pilihan deno! Deno memang pengguna tegar tudung bawal yang segi empat tu.. Sejak sekolah rendah sampai la sekarang tudung bawal sokmo, tak terpikat dengan tudung lain...

Macam tudung bawal di Aidijuma ni, dengan 4 helai tudung tak sampai pun RM50.. Kain dah la selesa, tak panas pula tu... Haaaa 31 Mei *esok ada sale tau, deno ada tengok kat insta. Moh le kite .. ^^


p/s: tudung bawal dihatiku ~

Reading Time: