Dayang Deno: Aidil Adha 2013
Showing posts with label Aidil Adha 2013. Show all posts
Showing posts with label Aidil Adha 2013. Show all posts

14.10.13

Salam Aidil Adha
October 14, 2013 23 Comments

Pheww baru rehat....^^

Esok raya korban.. Mesti rumah masing-masing meriah dengan ahli keluarga yang semua balik kan? Haaaa.... Korang masak apa esok? Rumah deno esok ada nasi tumis, ayam masak merah, acar timun dan ketupat .. Tiba-tiba rasa macam hari raya aidilfitri pulak, maklum la deno kan raya kat hospital 1 syawal baru2 ni, jadi tak merasa meriah hari raya tu.. haha :p

Deno dan keluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha pada semua... "Tingkatkan pengorbanan dan suburkan keikhlasan" :)


p/s: salam aidil adha ^_^




Reading Time: