Showing posts with label Aidil Adha 2013. Show all posts

Salam Aidil Adha


Pheww baru rehat....^^

Esok raya korban.. Mesti rumah masing-masing meriah dengan ahli keluarga yang semua balik kan? Haaaa.... Korang masak apa esok? Rumah deno esok ada nasi tumis, ayam masak merah, acar timun dan ketupat .. Tiba-tiba rasa macam hari raya aidilfitri pulak, maklum la deno kan raya kat hospital 1 syawal baru2 ni, jadi tak merasa meriah hari raya tu.. haha :p

Deno dan keluarga nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidil Adha pada semua... "Tingkatkan pengorbanan dan suburkan keikhlasan" :)


p/s: salam aidil adha ^_^