Showing posts with label Anak Sepupu. Show all posts

Wedding Anak Sepupu^^

Anak sepupu kahwin!

Anak sepupu pertama deno, abanglong khairul sah menjadi suami pada baru-baru ni.. Sebab tu la blog tak berupdate, deno di kuantan la..^^ 

Haaaa... nama je "anak sepupu" tapi "mak sepupu" ni lebih muda.. ngehngehngeh.. :p

Pendek cerita.. layan gambar sikit... :p

Majlis akad nikah


abanglong khairul dan isteri

awal-awal dah bergossip dua jejak nih.. ish3 :p



Majlis Bersanding




Tak banyak gambar... hehe.. btw, jangan salah faham tau! Jejaka doa orang yang selalu ada kat gambar tu ialah anak sepupu deno dan kak hanna...^^

Abanglong khairul sorang je anak sepupu yang tua daripada deno.. yang lain semua muda-muda termasuk dua jejaka tu. Tapi macam biasa la mak sepupu nampak muda pulak.. muahahaha ^_^




p/s: tiba-tiba terasa paling muda bila berada di kalangan budak-budak muda :p