Showing posts with label Bayu Marina Resort. Show all posts

Sehari Di Johor Bharu

Fuh penat..

8malam semalam sampai Johor, 8malam tadi sampai Damansara semula. Sehari di Johor Bharu, ikut kaklong ada hal di sana. Semalam bemalam di Bayu Marina Resort. 

Sementara kaklong  buat kerja, deno macam biasa jadi "pengasuh" anak-anak buah.... Apa lagi budak-budak kalau tak main air tak sah kan.. hihi :p




Geram cikcu ni nak join sekali tapi tak sihat. Tengok dan guard je la budak-budak ni ...Sampai rumah tadi, tak rehat terus bersiap-siap buat CAPD... penat pun kena buat juga kan, sabo je la, huhuhu..


p/s: batuk dah kurang sikit lepas telan cecair Woods