Showing posts with label Berat. Show all posts

Dah Naik!

Kalau jumpa dietition, mesti kena ceramah free sebab berat tak capai target... Takat tuuu je, dari tahun 2012 target my dietition nak capai berat 40kg, tapi tak capai lagi... Tapi akhirnya berat deno naik juga 2kg :p


Alhamdulillah dah naik walaupun masih underweight, bertambah la jugak isi badan ni.. Hihi^^ Apa nak jadi la.... Anak buah yang darjah 5 tu pun beratnya dah mengalahkan cikcu... Ish ish ish...


p/s: alhamdulillah ada improvement!^^