Dayang Deno: Creative
Showing posts with label Creative. Show all posts
Showing posts with label Creative. Show all posts

20.11.13

Kesian Budak Ni Tersepit Di Celah Batu
November 20, 2013 21 Comments

Kesiannya budak budak ni tersepit di celah-celah batu!!! 

Hehe.. Sebenarnya ianya bukan batu tetapi bantal yang direka khas berbentuk seperti batu! Unik kan? Kalau kita lihat pun rupa bantal -bantal tu pun memang macam batu! Sangat unik! Terlena atas bantal yang berupa batu .....


p/s: kreatif kan? nampak macam batu yang real^^


Reading Time:

23.4.13

Creative Word Animals

20.4.13

Sofa Yang Kreatif!

19.4.13

Gambar Kreatif?
April 19, 2013 17 Comments


Gambar seperti baby sedang repair stroller dia..

but i think......
baby tido... mula la mak ayah buat art.. kan kan kan?


p/s: comel je gambar tu.... hihi :)


Reading Time:
Cookie Cup!!!

9.4.13

WOW! Finger Painting!
April 09, 2013 9 Comments
Guna jari je...

boleh hasilkan lukisan yang cantik!
jom kita lihat karya Judith Brown, New York artist :)

手指画

手指画


手指画

手指画


p/s: seni itu luas.... :)


Reading Time:
Transparent Laptop^^

29.3.13

Amazing Cakes! #2

20.3.13

Payung Yang Unik!

12.3.13

Small Art

6.3.13

Tangga Yang Unik!
March 06, 2013 20 Comments
Terjumpa gambar menarik di satu laman web
gambar tangga yang unik!

Understairs : 
-tengok macam biasa je tangga tu asalnya, rupanya ruang bawah tangga ada almari khas yang boleh isi barang

Extreme staircase :
- yang ni memang extreme.. gayat nih! tangga yang menghubungkan dari satu bangunan ke bangunan lain.. orang perlu melalui jalan di luar bangunan dan kemudian barulah masuk ke bangunan sebelah.. kussss semangat nak jalan atas tu...

Staircase Slide Combo :
- tangga bersama gelongsor yang direka khas oleh arkitek London, Alex Michealis.. ianya hasil daripada permintaan anaknya

Spiral Staircase Slide :
- tangga yang menyeronokkan! tangga ini juga direka bersama gelongsor di sebelahnya.. memang seronok! 

*mari kita lihat lebih banyak tangga yang unik! hit HERE :)



p/s: memang seronok kalau ada tangga siap sekali dengan slide... kalau ada tangga slide ni kat rumah, hari-hari deno naik slide je nak turun tingkat bawah.. hehe^^


Reading Time:

4.3.13

Creative Lips
March 04, 2013 16 Comments

Creative Lips  The Colorful Liptography

Creative Lips  The Colorful Liptography

Creative Lips  The Colorful Liptography

Creative Lips  The Colorful Liptography

wanna see more creative lips?
hit HERE


p/s: deno hanya menggunakan pelembap bibir.. no lipstick^^



Reading Time:

2.3.13

Creative Clothespin
March 02, 2013 11 Comments




p/s: comel penyepit2 baju ni... boleh buat sendiri ni, bukan budak je suka nih.. mesti mak budak pun suka.. ^^

Reading Time:

28.2.13

Creative Coffee
Creative Pillow Design

26.2.13

Tempat Habuk Rokok Yang Unik

19.2.13

Fruit Art :)