Showing posts with label Creative. Show all posts

Kesian Budak Ni Tersepit Di Celah Batu


Kesiannya budak budak ni tersepit di celah-celah batu!!! 

Hehe.. Sebenarnya ianya bukan batu tetapi bantal yang direka khas berbentuk seperti batu! Unik kan? Kalau kita lihat pun rupa bantal -bantal tu pun memang macam batu! Sangat unik! Terlena atas bantal yang berupa batu .....


p/s: kreatif kan? nampak macam batu yang real^^


Creative Word Animals


word animals best typography design amazing creative Dan Fleming

word animals best typography design amazing creative Dan Fleming

word animals best typography design amazing creative Dan Fleming

word animals best typography design amazing creative Dan Fleming

word animals best typography design amazing creative Dan Fleming

word animals best typography design amazing creative Dan Fleming

p/s: wanna see more creative word? click HERE :)



Sofa Yang Kreatif!

Hide-A-Bunk Bed
Sofa Bunk Bed




p/s: best nih kalau ada satu sofa macam nih dalam bilik!  :)


Gambar Kreatif?



Gambar seperti baby sedang repair stroller dia..

but i think......
baby tido... mula la mak ayah buat art.. kan kan kan?


p/s: comel je gambar tu.... hihi :)


Cookie Cup!!!

Edible Cookie Cup Enrique Luis Sardi Lavazza


Edible Cookie Cup by Enrique Luis Sardi



p/s: selesai minum kopi, teh atau susu.. terus makan cawan tu! :p


WOW! Finger Painting!

Guna jari je...

boleh hasilkan lukisan yang cantik!
jom kita lihat karya Judith Brown, New York artist :)

手指画

手指画


手指画

手指画


p/s: seni itu luas.... :)


Transparent Laptop^^


lihat videonya :



p/s: awesome  ^_^



Amazing Cakes! #2




p/s: sayang betul nak makan kek cantik macam ni^^


Payung Yang Unik!






p/s: unik kan? ^_^



Small Art


nampak tak apa yang diukir atas batang mancis? kreatif kan?


Tangga Yang Unik!

Terjumpa gambar menarik di satu laman web
gambar tangga yang unik!

Understairs : 
-tengok macam biasa je tangga tu asalnya, rupanya ruang bawah tangga ada almari khas yang boleh isi barang

Extreme staircase :
- yang ni memang extreme.. gayat nih! tangga yang menghubungkan dari satu bangunan ke bangunan lain.. orang perlu melalui jalan di luar bangunan dan kemudian barulah masuk ke bangunan sebelah.. kussss semangat nak jalan atas tu...

Staircase Slide Combo :
- tangga bersama gelongsor yang direka khas oleh arkitek London, Alex Michealis.. ianya hasil daripada permintaan anaknya

Spiral Staircase Slide :
- tangga yang menyeronokkan! tangga ini juga direka bersama gelongsor di sebelahnya.. memang seronok! 

*mari kita lihat lebih banyak tangga yang unik! hit HERE :)



p/s: memang seronok kalau ada tangga siap sekali dengan slide... kalau ada tangga slide ni kat rumah, hari-hari deno naik slide je nak turun tingkat bawah.. hehe^^


Creative Lips


Creative Lips  The Colorful Liptography

Creative Lips  The Colorful Liptography

Creative Lips  The Colorful Liptography

Creative Lips  The Colorful Liptography

wanna see more creative lips?
hit HERE


p/s: deno hanya menggunakan pelembap bibir.. no lipstick^^



Creative Clothespin





p/s: comel penyepit2 baju ni... boleh buat sendiri ni, bukan budak je suka nih.. mesti mak budak pun suka.. ^^

Creative Coffee


Creative Coffee Art

y

Creative Coffee Art

Creative Coffee Art

y

wanna see more creative coffee?
hit HERE :)




p/s: i love art^^



Creative Pillow Design

Creative Pillows

Dreamy Pillowcases by Drus

Head Case Pillow - Arrows

The Napbook

Puffy Pillows of Your Funny Face  by PillowMob



(^_^)


Tempat Habuk Rokok Yang Unik

Agak-agak la..
perokok insaf tak bila guna tampat habuk rokok ni? hehe





p/s: korang rasa?



Fruit Art :)







kreatif kan? cantik macam ni kan, macam sayang je nak makan..
lebih banyak gambar di SINI :)