Showing posts with label Cucur Bawang. Show all posts

Suka Simple

Petang santai dengan cucur bawang...

-google-

Deno buat cucur bawang, simple je.. 3 jenis bahan je, tepung, bawang, air. Tu je, deno biasa bila makan cucur bawang deno tak letak sebarang serbuk perasa, atau garam. Bagi deno bawang tu sebenarnya dah bagi "rasa"nya tersendiri. Maybe sesetengah orang tak suka macam ni sebab takde rasa masin-masin sikit tapi deno suka sebab makan pun cicah dengan sos cili, ada rasa juga kan.. heheh..


p/s: dalam banyak-banyak cucur, deno paling suka cucur bawang.. anda? :)