Dayang Deno: Diari Protege
Showing posts with label Diari Protege. Show all posts
Showing posts with label Diari Protege. Show all posts

14.9.14

Logo Protege Mialina.com

13.9.14

Protege Mialiana.com ?
September 13, 2014 14 Comments
Unexpected.


Entri pengumuman kak Mialina : Protege Mialiana.com ke 5

Itu je ayat yang boleh digambarkan masa mula-mula deno terpilih menjadi salah seorang protege blogger kak Mia Liana. Weeeee... Memang tak sangka langsung! Alhamdulillah sekarang deno dah jadi salah seorang adik-beradik protege kak Mialiana iaitu abanglong Eraz Fadli, kakngah Farah Waheda, kak Ainim dan Sally .

Memang hebat ke empat2 protege kak Mialiana. Lihatlah ranking masing-masing, terasa kecik sangat deno.. Semuanya hasil bimbingan mentor tersayang : kak Mia Liana
Ranking deno?

Global Alexa Traffic : 265, 655
Rank in Malaysia : 2205
Sumber : SINI

Ini ranking terbaru deno. Fuh jauh lagi jika nak dibandingkan dengan Mentor yang hebat! Korang boleh lihat ranking kak Mia Liana kat SINI. Deno pun tak pernah lagi capai tahap tu... Heeeee .. InsyaAllah deno akan praktikkan ilmu dari kak Mialina dengan sebaik mungkin dan menjadi anak murid yang baik.. hehe ......

**Nervous pulak.. hohoho :p


p/s: terima kasih kakmia :)


Reading Time: