Showing posts with label Domokun. Show all posts

Geram Dan Domokun


Ini pun spontan

Alkisah geram dengan seseorang..
Apa lagi terus ambil artline, artbook
Conteng conteng conteng conteng je
Terus siap! Satu page penuh ngan domokun
Domo yang macam nak gigit orang ..
Sama la deno pun rasa macam tu.. hahah

Ok bai :p


Teddy



semalam^^


"cikcu.. nak pinjam teddy cikcu.." tetiba adam datang masuk bilik

"ehh2.. tak boleh, habis tu siapa nak teman ciksu tidur..?" deno soal adam

"ala... boleh la... kejap je..." tanya adam pada deno sambil peluk my domo tu..


"eh... tak boleh tak boleh... nie ciksu punye.." jawab deno sambil ambil balik domo tuh... sebenarnya sengaja nak usik.. hahaha...


deno tak bagi...


"adam tidur ngan tortoise la..." deno usik dia lagi, minta dia tidur ngan patung kura2 warna coklat yang papa dia belikan...

"ala cikcu... jaapp je... sikiiit je.... nak tiga je.. eh bukan bukan bukan... enam... eh tak tak tak.. satu.." minta adam sambil buat muka kesian.. haha.. kelakar deno tengok muka dia.. nakal ciksu nie usik dia..

alamak, dah masam muka dia...

"okey la... nah amik..." deno bagi.. sengaja je nak usik.. suka tengok muka dia bila kena usik..


"yeayyy!! dapat teddy cikcu...!"  menjerit adam sambil keluar bilik.. hihi.. kelakar betul, ada ke panggil domo deno tuh teddy... nie kes terpengaruh cerita kartun mr bean la tu.. 

 


..p/s: domo dipanggil teddy.. haha.. (^_^)



Domokun!

            Domokun! Agak-agak anak patung domo tu apa ya... bila deno tengok2 bentuk segi empat warna coklat tu, macam biskut pun ada... ma deno slalu tanya apa domo tu sampai deno suka kat domo tu... dah la bentuk segi empat, mulut pulat terngangaaaa je... hihi :)

Entah la nape deno minat kat domo tuh... bila tengok terus terpikat! comel pulak tengok bentuknya yang segi empat sambil mulut ternganga tu... so cute! kakngah cakap tak comel tapi bagi deno comel! 

Baru nie pegi johor duk asyik citer pasal domo, last2 kaklong hadiahkan satu domokun untuk deno!!! Aaaaaaaa!!!! It's so fluffy and i gonna die!!(sila cakap gaya agnes dalam citer dispicable me)


 domo deno


~ Psst2, domokun!