Showing posts with label Doodle Wearing Mask. Show all posts

Lemas Pakai Mask?


Ada seorang CAPD patient terkena jangkitan kuman sebab tak pakai mask semasa buat CAPD..

Alasan yang diberikan :
1-lemas pakai mask
2-tak selesa
3-tak dapat nak bernafas

Helo adik.. sanggup ya kena kuman daripada nak pakai mask tu.. Dah la sakit bila kena jangkitan, kalau nasib tak baik tenckhoff kat perut tu kena cabut, pastu kena operate pasang balik! Sanggup ke? Erk! Sakit tuuu ..

Kebanyakan macam ni la, alasan yang sama je.. Sebenarnya  takde lemasnya pakai mask tu.. Pakai macam biasa, then bernafas macam biasa. Takde lagi kes orang mati lemas pakai mask dik oiii....


p/s: buat CAPD wajib pakai mask!