Showing posts with label Free Download Portable SAI. Show all posts

Tutorial : Free Download Portable SAI

Deno tak mahir menggunakan Photoshop

biasanya deno melukis dengan menggunakan SAI.. deno nak berkongsi dengan korang macam mana nak download Portable SAI :)

SAI

1. Log in 4shared.com .. *kalau belum ada akaun daftar dahulu

2. Search for Portable SAI.. 

3.  Bila keluar banyak2 Portable SAI, pilih satu dan klik.. akan keluar macam gambar di bawah ni.. kemudian, klik muat turun.. nak senang klik SINI untuk download wanhazel portable SAI  :)

4. Lepas klik, nanti akan keluar macam gambar kat bawah ni.. korang terus klik "muat turun percuma"

5. Korang perlu tunggu sebentar dalam beberapa saat.

6. Sekejap je download... lepas selesai download, korang kena extract files dahulu.. *right click > extract files

7. Okeh, dah boleh mula melukis!



p/s: nantikan tutorial melukis doodle :)