Showing posts with label Funny. Show all posts

Suatu Ketika Dulu


My first reaction when i see FAR (financial accounting) and AUD (audit) question paper!

Hahahaha... :p



And Women Always Win ..

Terjumpa satu video.. 
Iklan komersial sebenarnya..
Don't make mess with your wife coz she'll win all the time! hahaha





ps : santai ~

Menahan Sakit!


sakit benor tuh.. hihi^^

Apa Dalam Minda Lelaki Dan Perempuan?



p/s: kannn... hehe.. :p

TAK SALAH Sekiranya Pakwe Korang Hadiahkan.... (^_^)

http://www.emocutez.com

RANTAI

Nak beli rantai emas memang la mahal. Tak semestinya pakwe kena bagi rantai emas, tak salah kalau korang dapat rantai basikal atau rantai motor. nanti kalau tak digunakan, boleh bagi bapak korang untuk motornya..

KASUT

Nak membeli dan memilih kasut kasut perempuan memang pakwe susah. Jadi tak salah jugak kalau pakwe korang hadiahkan kasut getah, pasal kasut nie bapak atau mak korang pun boleh guna untuk pegi motong getah atau berkebun.

BUKU RESEPI

Daripada pakwe korang hadiahkan novel jiwang2 karat yang entah apa2, tak salah kalau dia hadiahkan buku resepi.Walaupun korang tak pandai masak atau buku ni tak berguna untuk korang, tapi mak korang pun boleh guna buat panduan masak.

KAIN BATIK

Ramai awek zaman sekarang nie tak reti pakai kain batik. Kalau pakwe korang hadiahkan memang bagus tapi kalau korang tak guna pun tak kisah coz emak korang ada untuk gunakan kain batik tu..

BOLA

Tak salah pakwe korang bagi hadiah bola. Memanglah korang bukan pemain bola, tapi adik lelaki korang boleh main bola tu, jadi tak payah beli bola, jimat...

IKAN

Leceh kan kalau ada pakwe bagi hadiah ikan? Tak salah kalau tak suka, bagi je pada yang suka membelanya. Kalau tidak bawak ke dapur dan siang untuk dibuat lauk. Nak best, pelawa pakwe korang makan nasik kat rumah korang dan hidangkan lauk tadi.

BAJU KELAWAR

Tak suka tak apa... potong cantik2 jadi kain perca. jahit dengan kain-kain lain kemudian jadikan kain selimut atau pun pengelap kaki depan pintu. Cantik.... tak caya, cuba buat..


~ Psst2,  (^_^)

KETAWA itu SIHAT(2)

AYAM

Selepas berjaya mencuri 3 ekor ayam, seorang pencuri segera pergi mendapatkan pembeli ayam. "saya hendak menjual ayam-ayam ini," katanya. 
    "Dari mana kamu dapat?"tanya pembeli ayam. "Saya mencurinya," jawab pencuri itu."Tidakkah kamu tahu bahawa mencuri itu salah di sisi undang-undang dan berdosa di sisi agama?"Saya tahu," jawab si pencuri,"sebab itulah saya tak mahu simpan ayam-ayam ini."

MACAM-MACAM

Situasi 1

Sam : Dah dua kali perompak yang sama datang merompak di kedai kita.
Dol  : Tu lah, aku dah cakap kat kau, jangan pasang signboard "SILA DATANG LAGI"

Situasi 2

Sam : Semalam aku nampak hantu
Dol  : Uihh! Kau terkejut tak?
Sam : Taklah. Hantu tu terkejut tengok aku!
Dol  : Mana kau tahu?
Sam : Aku tengok muka dia pucat semacam jer..

SALAH JALAN

Pak Abu, seorang lelaki berusia 80 tahun ingin memandu kereta sendiriran. Walaupun Mak Esah, isterinya menasihati beliau agar meminta pertolongan anak mereka, Syukri, namun Pak Abu masih dengan egonya. Baginya, dia masih kuatdan boleh memandu kereta.

Sedang leka memandu di jalan raya tol, tiba-tiba, telefon bimbitnya berbumyi. Rupa-rupanya Mak Esah yang menghubunginya. Isterinya memintanya supaya berhati-hati.

"Abang, berhati-hati ya. Tadi saya dengar di radio.ada sebuah kereta yang memandu pada arah yang salah di jalan tol.hati-hati bang, jangan laju sangat".

"Gila! Bukan sebuah, tapi beratus-ratus kereta ni yang salah jalan!"


tata (^_^)


KETAWA itu SIHAT

KONVOKESYEN

Hakim      : Sebelum kamu menjalani hukuman mati, apa permintaan terakhir kamu?
Banduan  : Saya ingin melihat majlis konvokesyen anak saya.
Hakim      : Baiklah, permintaan kamu itu saya tunaikan. Bila majlis konvokesyen itu?
Banduan  : Tahun ini, anak saya baru 6 tahun. Kalau akademiknya okey, kira-kira 17 tahun lagi, tuan hakim.
Hakim      : ???????

LALAT

Seorang lelaki yang bernama Osman singgah ke restoran dan memesan SUP Gear BOX. Setelah beberapa lama menunggu, akhirnya pelayan siap menghidangkan sup itu di meja. Walaubagaimanapun, belum sempat menjamah sup itu, Osman ternampak seekor lalat terapung-apung di dalam supnya. Osman berasa marah dan memanggil pelayan itu.
Osman  : Kenapa lalat ini berada di dalam sup saya?
Pelayan : Saya fikir lalat itu lapar tuan.
Osman  : !@#$%!!

BERAPA BULAN

Seorang wanita yang sarat hamil pergi ke bank untuk membayar hutang rumahnya yg tertunggak selama 3 bulan. Apabila tiba gilirannya di kaunter, pegawai berkenaan terus bertanya tentang sewa yang ingin dibayar
Wanita hamil : Selamat pagi, encik.
Pegawai         : Ya, selamat pagi. Hmm, berapa bulan ni?
Wanita hamil : Lapan bulan dah (dengan tersipu-sipu mengusap perutnya)
Pegawai         : Biar betul. kenapa lama sangat ni??
Wanita hamil : Yang encik sibuk hal saya apasal? Suka hati sayalah nak mengandung dulu ke, sekarang ke!!
Pegawai         : Eh, eh.. Puan ni nak mengamuk tak tentu pasal ni kenapa? Maksud saya tadi, dah berapa  bulan puan tak bayar sewa rumah.. Bukan pasal kandungan pun tu..!!
                    
ADIK

Seorang budak lelaki berumur 7 tahun menangis keseorangan kerana tertinggal van sekolah. Tangisan budak itu didengari oleh seorang wanita yang kebetulan melalui jalan itu. Wanita itu memujuk budak itu sehingga dia berhenti menangis.
Wanita : Kenapa menangis ni?
Budak  : Saya tertinggal van sekolah.....
Wanita : Oh, ye ke? Kesiannya.... Jom kakak tolong hantar.. Hmm, adik nama apa, adik sekolah kat mana?
Budak  : (berhenti menangis) Saya mana ada adik! Macam mana adik saya nak pergi sekolah...? 
Wanita : ?????


http://www.emocutez.com

tata (^_^)

This is classic!!

have fun......

 
watch out! old movie, new watch??

you need to hold the trigger to shoot someone or....

WOW...! in those days,......Adidas? hmmm... branded pirates!

This is what bad spelling look like!!


This is what stupid look like!

This is what 'i can't wait' look like...

This is what nightmare looks like..

This is what a blonde's car looks like...

hehehehe....

Apa nama KO????

 
Ini da besar konpem jadi raja untuk org2 jawa nih
Jowo pun jowo lah, janji rowk!!
Ada lagi.........


OK!! Sah peminat lagu2 Ajai nih! Mesti Ajai bangga giler!
Ni satu lagi....


Ni pulak peminat Ning baizura la nih!
Takut kena bayar royalti punya pasal, ubah ckit jadi la...