Showing posts with label Ghost house. Show all posts

Akibat Tengok Cerita Hantu

Alkisahnya bermula semalam... Deno menonton cerita hantu di ASTRO 131, ceritanya taklah menakutkan sangat.. Seram-seram kelakar macam tu....


Kelakar betul anak-anak buah deno dua orang ni, aina dan amsyar... Semua duduk rapat dengan deno.. Sambil tangan tutup mata sebelah.. Bila deno bangun, diaorang bangun.. Bila deno duduk, diaorang duduk..

Pendek kata sepanjang cerita tu, diaorang duduk rapat dengan cikcu.. Last-last nak tidur takut. Habis cerita tu, deno nak buat CAPD la kan.. Tapi diaorang pulak ajak deno teman, takut.. Ok, dah teman dah ni .. Tapi tak boleh tidur jugak sebab takut.. Last-last, dua-dua cikcu ni kena peluk sampai diaorang terlena...

Itulah, dah cakap jangan tengok nak tengok jugak.. Pastu nak tidur takut... 



p/s: kakak deno cakap.. kita jangan terlalu takut, jangan terlalu berani.. mesti di tengah-tengah