Showing posts with label Hadiah Giveaway. Show all posts

Tragedi Oktober

Cewahhhh... Tajuk vavavoom gituuu... Macam ada tragedi yang begitu menusuk kalbu kan.. hihi^^ Sebenarnya nak share berita gembira.. ^_^


Sepanjang deno jadi blogger ni kan, selalu juga masuk GA, contest.. Tapi jarang menang.. Dalam 4 tahun ada blog ni, deno tak ingat pun bila memang.. tak pernah menang rasanya..

Tapi macam ada keajaiban pula bulan Oktober tahun ni! Deno menang 4 GA daripada :

http://www.fatindiana.com - 2 hadiah dan salah satunya hadiah top referral

Dapat 4 hadiah..! Yang paling tak percaya tu macam mana la deno dapat jadi top referral sedangkan deno ni busy je memanjang nak promote GA ni.. Inilah dikatakan rezeki kan? Alhamdulillah.. :)


p/s: tak sabar nak dapat tudung hadiah top referral tu^^


Senarai Hadiah 3000 SLE Supporters Giveaway

Cara pemilihan pemenang:
Top referral
Cabutan bertuah


TOP REFERRAL
Cash RM100 - NazrinaHussin

CABUTAN BERTUAH


Doodle Art Button Badge x 10 *limited edition from deno

Photo canvas daripada Canvas D'Arte
3 art kufi dan 3 typography canvas

Novel x 5 dari Hawadah

Bookmark x 10, Pin ribbon x 2, Button badge x 3 dari DuniaShida

Bookmark limited x 5 dari Mojat 

Perfume tanpa alkohol x 2 dari DyshaSahhir

Tudung bawal x 3 - Amila

Beauty tool x 1 - MamaDarwish

Topup RM10 x 8
Topup RM5 x 5