Dayang Deno: Hadiah Giveaway
Showing posts with label Hadiah Giveaway. Show all posts
Showing posts with label Hadiah Giveaway. Show all posts

23.10.13

Tragedi Oktober
October 23, 2013 19 Comments
Cewahhhh... Tajuk vavavoom gituuu... Macam ada tragedi yang begitu menusuk kalbu kan.. hihi^^ Sebenarnya nak share berita gembira.. ^_^


Sepanjang deno jadi blogger ni kan, selalu juga masuk GA, contest.. Tapi jarang menang.. Dalam 4 tahun ada blog ni, deno tak ingat pun bila memang.. tak pernah menang rasanya..

Tapi macam ada keajaiban pula bulan Oktober tahun ni! Deno menang 4 GA daripada :

http://www.fatindiana.com - 2 hadiah dan salah satunya hadiah top referral

Dapat 4 hadiah..! Yang paling tak percaya tu macam mana la deno dapat jadi top referral sedangkan deno ni busy je memanjang nak promote GA ni.. Inilah dikatakan rezeki kan? Alhamdulillah.. :)


p/s: tak sabar nak dapat tudung hadiah top referral tu^^


Reading Time:

25.9.13

Senarai Hadiah 3000 SLE Supporters Giveaway
September 25, 2013 22 Comments
Cara pemilihan pemenang:
Top referral
Cabutan bertuah


TOP REFERRAL
Cash RM100 - NazrinaHussin

CABUTAN BERTUAH


Doodle Art Button Badge x 10 *limited edition from deno

Photo canvas daripada Canvas D'Arte
3 art kufi dan 3 typography canvas

Novel x 5 dari Hawadah

Bookmark x 10, Pin ribbon x 2, Button badge x 3 dari DuniaShida

Bookmark limited x 5 dari Mojat 

Perfume tanpa alkohol x 2 dari DyshaSahhir

Tudung bawal x 3 - Amila

Beauty tool x 1 - MamaDarwish

Topup RM10 x 8
Topup RM5 x 5

Reading Time: