Showing posts with label Hikmah. Show all posts

Ada Hikmahnya....


Allah bagi kita sakit ada sebabnya
Deno dah lama tak sihat macam baru-baru ni..
Biasanya kalau tak sihat pun sekejap je
Bila tak sihat dapat deno rehat, badan betul2 rehat .....
Semua kerja deno hold dulu.. Dah macam dapat MC dari majikan
Alhamdulillah customer faham.... :')

Cuba bayangkan kalau deno ada majikan
Perkerjaan yang sentiasa memerlukan deno di sana
Plus ramai yang tak faham dengan SLE/ Lupus 
Then tiba-tiba jatuh sakit yang memerlukan cuti panjang
Tentu susah kan bila orang tak faham
Bahaya bila patient stress cozz SLE mudah flare
Deno pun kadang-kadang teringin nak berkerja macam kawan2 satu kampus dulu
Tapi bila difikirkan balik semua ini ada hikmahnya kan....
Allah dah aturkan yang terbaik  :')


#autopublish