Dayang Deno: Hujan
Showing posts with label Hujan. Show all posts
Showing posts with label Hujan. Show all posts

15.11.14

Dah Datang Da...
November 15, 2014 4 Comments

Duatiga hari ni hujannn je kan
Kat Terengganu ni macam tu la...
Dua hari berturut-turut hujan non stop
Musim hujan dah datang daaa....

Fuh sejuk jangan cakap la...
Air dah macam ais .............
Memang sangat sejukkkk!
Gelap je.. tengahari pun sama
Tengahari tadi kan nampak macam awal pagi
Tak sedar pun dah tengahari
Tahu-tahu dah pukul 12 lebih
Semua aktiviti luar perlu hold ...
Fuuu.... Sejuk!


p/s: tempat anda macam mana?>


Reading Time:

2.10.14

Hujan
October 02, 2014 9 Comments

Bermula minggu ni..

Setiap hari hujan. Bukan hujan yang biasa- biasa. 
Disertai dengan kilat petir ribut
Pukul 4 petang dah macam 7 malam
Gelap sangat ...... Hari ni pun sama
Semalam blackout!
Alhamdulillah hari ni tak blackout :)

**Tempat korang macam mana?


Reading Time:

20.8.14

Bila Petang
August 20, 2014 4 Comments

Semenjak dua menjak ni, petang je mesti hujan..

Pagi ok, matahari terang.. Tapi bila dah nak masuk pukul 4 petang, mula gelap, dah mula guruh. Deno rasa dah masuk 5 hari kot macam ni. Petang mesti hujan. Alhamdulillah sejuk sikit coz sekarang ni panasnya melampau dan pelik kan. Sekurang-kurangnya sejuk sikit, basah sikit rumput-rumput... tanah.... :)


p/s: tempat korang hujan tak?


Reading Time:

16.3.14

Awal Pagi Ini
March 16, 2014 4 Comments

Burrr... Pagi yang sangat sejuk! Pagi-pagi hujan dah turun, hujan lebat... Alhamdulillah :) Deno baca status di fb, banyak juga tempat dah hujan.... Syukur.....

It's raining raining... ooo it's raining raining...... Hujan di awal pagi .......



p/s: tempat anda macam mana?





Reading Time:

15.3.14

Akhirnya!
March 15, 2014 5 Comments

ALhamdulillah setelah lama kemarau memanjang, akhirnya hujan lebat ..... Syukur sangat-sangat, rasa sejuk je petang ni... Semalam cuaca panas, hari ni Allah bagi hujan... :')


p/S; alhamdulillah :)


Reading Time: