Showing posts with label Iftar. Show all posts

Berbuka Di Rumah Bestfriend

Selamat pagi semua :)

Mujurlah lesu denu tu tak melarat.. dapatlah deno join ma abah berbuka di rumah bestfriend abah! deno, kakngah dan adam khaleef pun join sekali.

kali ini ialah kali ketiga deno berbuka kat rumah diaorang.. tapi kali ini anak-anak diaorang ada balik so agak meriah sebab ramai budak kecik.. hihik.. adam khaleef apa lagi, sukalah ramai kawan...

seronok juga berbuka ramai2 kan..

macam-macam ada...

menu utama : sup ekor

deno tak makan banyak.. deno makan kuih je lebih..

lepas solat maghrib, tetiba deno bunyi bising kat luar.. suara adam khaleef pun ada sama.. deno pun terus la keluar tengok rupa-rupanya tengah seronok main bunga api!

lama betul tak tengok bunga api.. dulu2 yang deno ingat deno main bunga api yang besi tu.. lagi cantik daripada bunga api sekarang... siapa pernah main bunga api besi tu? sekarang susah nak jumpa walaupun still ada jual...

deno ada snap sikit gambar budak2 main

 

  

 

ingatkan si budak kecik yg pakai pampers tengok je abang2 main
rupa-rupanya dia join sekali jugak! kite yang nengok ni risau pulak....


bukan main hepi adam sebab papa dia tak beli bunga api... jadi memang main sakan la adam tadi... deno tengok dan jaga2 je la.. bukan apa dia belum pandai main.. takut kena tangan...


p/s: rindu zaman kanak-kanak :)