Showing posts with label Ink Ramadan. Show all posts

Ink Ramadan #Day04

#Day01
#inkramadan
#comiccoreclub 


Day 04 : Solat Terawikh

Alkisah kesian my nephew, Amsyar.. Balik dari terawikh berkaki ayam sebab selipar dia hilang.. Dia letak selipar sebelah selipar papa dia je.. Tu pun selipar biasa, boleh hilang jugak.. Ermm takpe Amsyar, nanti beli selipar baru...



Ink Ramadan #Day03

#Day01
#inkramadan
#comiccoreclub 


Day 03 : Hari pertama berbuka

Uishhh ingat pulak zaman budak-budak

Hari pertama berbuka tu adalah hari yang kita takkan lupa.. Bila dah nak hampir waktu berbuka, kitalah orang pertama duduk kat meja.. Mata mesti tengok setiap jenis kuih. Mak pula ikut je kita nak apa kat bazar ramadan, puasa pertama la katakan... Dalam hati kononnya nak habiskan semua kuih tu.

Hehehee... Maklum aje lapar.. Tapi bila dah berbuka, makan sikit dua tiga jenis kuih dah kenyang.. hihiii.. rasanya semua macam tu kot.. korang pun mesti pernah macam tu kan? alaaa mengaku aje.. hehe :p



Ink Ramadan #Day02

#Day01
#inkramadan
#comiccoreclub 


Day 02 : Hari pertama puasa

Terlewat post sebab tak larat demam beberapa hari lepas.... Hari ni dah okey^^ 

Hari pertama puasa.. Deno masih demam, tapi dah kurang sikit.. Demam tapi dapat berpuasa, yay!! Even demam, tetap nak minum ais... Asyik terbayang milo ais je.. Akhirnya waktu berbuka deno dapat minum milo ais.. Alhamdulillah.. Dulu, kini dan selamanya.. I love milo ^^


**terima kasih kawan2 mendoakan deno, demam dah sembuh :)



Ink Ramadan #Day01

#Day01
#inkramadan
#comiccoreclub 

Day 01 : Malam ketibaan Ramadan

Fuuu... demam malam tu. Nasib baik demam pun dapat puasa.