Showing posts with label KakNa. Show all posts

Birthday kona... kona?


           Penat-penat pun nak datang sini jugak! Fuhhh... Hari nie ialah hari yg memeningkan kepala dan otak deno.. Biasa la.., kelas tax dan akaun.. Mata nie, kalau study dua subjek tu sampai bila nak tido pun nampak nombor yang berjuta-juta tu menari-nari... Macam2 tarian ada... haha...

Hari nie sebenarnya hari lahir kakak deno yang ke empat iaitu kakAna aka kona.. kona? Hehe... Nama sebenar kakAna ialah Dayang Suhana. Hari nie genap la umur kakAna yang ke 25...! 


Buat kakAna aka kona aka m** s*****r.. hihi...

Hepi birthday my lovely sis!! Eh2, dah tua kona nie ye.. (jangan mara ha..) Oleh kerana kakAna duk jauh, deno tak dapat nak beri hadiah untuk kakAna.. Hanya ucapan dan doa dari deno agar kakAna panjang umur, sentiasa sihat dan dimurahkan rezeki serta  sentiasa dirahmati Allah swt.. Meh deno cium sikit! Muahhh4!! Deno sayanggggg sangat kakAna walaupun kakAna nie adalah gengster dan pembuli deno nombor satu kat umah.... Rindu la ngan kakAna, bila nak balik terengganu nie... :p

Jom kenal dengan kakAna yang nakal tahap cipan... haha 

suke bergambo

kakAna wit adam khaleef

suke makan tapi tak gemuk2...

kenangan deno wit kakAna kat spital...
thankS kakAna.....


~ Psst2, kakAna da tua... hahaha :p