Showing posts with label Kek Lapis Sarawak. Show all posts

Ini Pun Boleh La...

Kalau kat rumah, boleh godek-godek dapur.. Buat air milo ke, nescafe ke.. Tak pun makan roti, tapi bila menginap kat hotel .. Bila lapar awal-awal pagi macam ni, tak tahu nak godek apa dalam bilik ni. Bukak peti kecik, tengok ada Kek Lapis Sarawak yang abah dapat masa kenduri petang tadi ~

Kek lapis pun kek lapis la....^_^



Alhamdulillah habis kek ni deno makan masa taip entri ni.... hihi... Alahai tak cukup la pulak sebab sedap! Jarang dapat makan Kek Lapis Sarawak ni, biasanya hari raya je dapat makan sebab sepupu tinggal kat sana. Raya je mesti ada kek ni^^


p/s: siapa pernah makan kek ni angkat tangan! :)