Dayang Deno: Komik
Showing posts with label Komik. Show all posts
Showing posts with label Komik. Show all posts

17.1.15

Projek Buku Buasir Otak: The Komik
January 17, 2015 8 Comments
Setelah lebih kurang 6 bulan merancang, mengumpul rakan pelukis, berbincang, berusaha, bertungkus lumus, bekerja keras, maka akhirnya terhasil juga projek komik sulung kami iaitu BUASIR OTAK: THE KOMIK

BUASIR OTAK: THE KOMIK merupakan koleksi himpunan komik2 pendek yang diterbitkan secara indie hasil kolaborasi 13 orang blogger dan pelukis amatur di dunia maya Internet iaitu AikaAujinzAzCeroDayang Deno,DeadayNazha AnuaPlain83Prince of NoobShada WentzThe SharkoxSyue Artz dan Yura Yu.

Buku komik setebal 162 muka surat ini mengandungi lawak yang tak berapa nak kelakar, sindiran dan sarkastik terhadap mentaliti dan sikap tipikal orang2 kita, asam garam kehidupan, kisah realiti yang berlaku dalam masyarakat kita seharian yang merangkumi pelbagai topik seperti isu semasa, berita, politik, sukan, hiburan, agama, teknologi, cinta, rumahtangga, kekeluargaan, pendidikan, persahabatan dan lain-lain.

Preview komik BUASIR OTAK: THE KOMIK:
















HARGA:
RM15 seunit

KADAR POS LAJU: 
RM6 (Semenanjung Malaysia)
RM10 (Sabah dan Sarawak)

COD: 
Hanya sekitar Cyberjaya, Putrajaya dan Puchong sahaja.

Memandangkan buku ini dicetak dan diterbit sendiri, maka

STOK ADALAH TERHAD!
SIAPA CEPAT DIA DAPAT

Untuk membeli hantarkan emel anda kepada:
princeofnoob[at]gmail[dot]com


credit : buasir otak
Reading Time:

19.2.13

Apabila Malas Datang...
February 19, 2013 6 Comments





Kadang-kadang macam ni la, tiba-tiba datang rasa malas. Al-maklum la setiap hari buat CAPD, 4 kali setiap hari pula tu.. penat, sebab tu kadang-kadang datang malas. Tapi mesti kena buat jugak! Deno sila jangan malas! *pesan pada diri sendiri.. lalala ~

Ma faham-faham je kalau deno lambat buat CAPD tu.. hehe.. 




p/s: ada sahabat bertanya deno lukis guna apa.. deno lukis guna SAI^^



Reading Time: