Dayang Deno: Kucing
Showing posts with label Kucing. Show all posts
Showing posts with label Kucing. Show all posts

5.7.14

World"s Cutest Alarm Clocks

1.4.12

My Comel
April 01, 2012 12 Comments


 Dua hari lepas nampak tak bermaya badan dia... jalan pun nampak lemah. pastu, dia pun tak  bermain macam biasa. kalau deno panggil dia pun dia senyap je... pelik sangat..

lepas tu deno bagitau ma dia jadi macam tu. pelik, nampak macam tak sihat. then, ma pegi la kat dia tengok apa tak kena, suara pun tak keluar. ma pun angkat dia, ma terkejut sebab badan dia panas! agaknya dia demam... deno dan ma mula risau coz biasa susah nak sembuh kalau dia sakit.

petang tu jugak ma pegi belikan ubat untuk dia. punyalah susah nak bagi ubat kat dia.. geram! akhirnya dapat juga beri makan ubat..... tu pun lepas kena paksa... harharar!


jom la kenal dia.... nama dia Comel :)

Comel suka main sorok-sorok

Comel buat muka comel... hehehh



p/s: hari ni Comel dah tak demam.. horeyyy! boleh main dengan Comel! :))



Reading Time: