Showing posts with label Kuih Cara Berinti Daging. Show all posts

Kuih Cara Berinti Daging

Selamat petang semua:)

Hari ni ma deno buat kuih lagi... kali ni ma buat banyak sebab nak bagi sedara2 deno kat kampung ni... :)

Kuih Cara ni ada yang Cara Manis dan Cara Daging.. ma deno buat Kuih Cara Berinti Daging... rasanya ada pedas2 sikit sebab ma letak cili api sikit.. deno suka pedas!

rasa nak makan sekarang jugak! grrrr


Kuih Cara Berinti Daging my mum!

siapa pernah makan? tadi deno ke blog benashaari.. kebetulan abangben punya pilihan makanan berbuka puasa pun Kuih Cara tapi abangben pilih Kuih Cara Berlauk Tuna... Ma deno buat Kuih Cara Berinti Daging.. hehe...

biasanya Kuih Cara ni kalau beli kat bazar tak puas makan.. dagingnya sikit, tak pernah orang jual letak inti banyak.. sebab tu ma suka buat sendiri.. boleh letak banyak mana daging kita nak... emmm... tak sabar pula rasanya nak mamam!! grrr



p/s: sabar.. sabar...