Showing posts with label Manchaster United. Show all posts

MU

Ohhh deno tersangat jeles dengan Choki sekarang ni... hehe..best betul Choki!

sebenarnya ramai orang tak tahu deno tersangatlah minat pemain MU (Manchester united). biasanya orang akan cakap budak perempuan mesti tak minat bola, suka tengok rancangan masak-masak.. sori okeh.. siapa kata budak perempuan tak minat bola?

my sis (kak obiey) pun minat MU, baju pun banyak jersey MU.. setiap kali ada jersey baru mesti dibelinya.. huhu.. deno pun nak tapi mahel la.. my sis takpe dah kerja.. jeles ok :p

deno pun join kelab ni :)


paling seronok kalau tengok bola dengan my sis, abah dan abangngah.. ada jugak perang sebab abgngah penyokong arsenal.. tapi macam biasa, MU menang.. muahahaha...

jangan salah anggap deno tak sokong pasukan malaysia.. malaysia main pun boleh tahan la.. QPR pun best..! baru-baru ni tengok diaorang main baguslah! under malaysia jugakkan... hehe..


ON THIS DAY | Magnificent 7 Final Day
11 Mei 1997 - Eric Cantona membuat penampilan terakhirnya bersama Manchester United menghadapi West Ham United. United menang 2-0 (Solskjaer 12', Cruyff 84').

11 Mei 2003 - David Beckham membuat penampilan terakhirnya bersama Manchester United menghadapi Everton. United menang 2-1 (Beckham 45', Van Nistelrooy 79')


Manchester United Kit 2012-13!!


 jersey memang terbaekkk!

berminat? nak tahu lebih lanjut?
nak order? tekan SINI :)



p/s : siapa minat MU? hehe....