Dayang Deno: Masakan Kampung
Showing posts with label Masakan Kampung. Show all posts
Showing posts with label Masakan Kampung. Show all posts

16.7.14

Tetap Terbaik!
July 16, 2014 15 Comments
Hari ni dah 18 Ramadhan.. Dayang Deno beru pertama kali post gambar menu berbuka.. Ahaks^^ Kami satu family sepanjang Ramadhan ni tak pernah lagi berbuka di mana-mana restoran lagi... Seronok berbuka kat rumah, masakan sendiri ~


Nampak simple kan.. tapi WOW nikmatnya alhamdulilah.. Itu lah kan, moden macam mana pun menu berbuka puasa,  memang tak boleh lawan masakan kampung... Bak kata orang Ganu .. "terbaikkk bohh!! "

Ahaks^^


p/s: tak sabar nak tunggu semua kakak/ abang ipar/ anak-anak buah balik.. anak buah deno 3 orang je tapi kalau dah bergabung boleh meletup riuh macam sepuluh orang.. hihi^^


Reading Time: