Showing posts with label Menu Berbuka. Show all posts

Tetap Terbaik!

Hari ni dah 18 Ramadhan.. Dayang Deno beru pertama kali post gambar menu berbuka.. Ahaks^^ Kami satu family sepanjang Ramadhan ni tak pernah lagi berbuka di mana-mana restoran lagi... Seronok berbuka kat rumah, masakan sendiri ~


Nampak simple kan.. tapi WOW nikmatnya alhamdulilah.. Itu lah kan, moden macam mana pun menu berbuka puasa,  memang tak boleh lawan masakan kampung... Bak kata orang Ganu .. "terbaikkk bohh!! "

Ahaks^^


p/s: tak sabar nak tunggu semua kakak/ abang ipar/ anak-anak buah balik.. anak buah deno 3 orang je tapi kalau dah bergabung boleh meletup riuh macam sepuluh orang.. hihi^^