Dayang Deno: Nescafe GOLD
Showing posts with label Nescafe GOLD. Show all posts
Showing posts with label Nescafe GOLD. Show all posts

18.4.14

Eh Dah Buat!
April 18, 2014 9 Comments

-google-
Biasanya awal pagi deno yang tolong buatkan air.. Tadi duk syok sangat depan lappy tiba-tiba ma panggil makan. Terus pergi kat meja makan.

"Eh.. ma dah buat air?? Thank you ma!"

Tersenyum kite.. Tadi ma buat sama dengan yang macam deno suka.. Biasanya deno buat kan, deno letak sikit je Nescafe tu supaya rasa tak kuat sangat. Biasa waktu pagi deno minum MILO tapi MILO dah habis.. Ahaks^^ Nanti nak keluar la nak kena cari MILO :)


p/s: perghh malam-malam kalau buat kerja sambil minum Nescafe GOLD memang segar mata!

Reading Time: