Showing posts with label Oblong. Show all posts

Mengidam Oblong

Hari ni hari ke enam demam..

Mujurlah demam ni tak melarat sampai ke sendi, cuma badan je la rasa tak larat sikit.. hihik.. Malas lagi nak tepon nurse tanya pasal demam ni, nanti tak pasal2 nurse suruh pergi hospital.. Takmo la, dekat2 raya tak pasal2 masuk hospital pula.. hehe :p

Emm... hari ni deno mengidam oblong! Nyum3!

Dah dapat pun :) Entah kenapa rasa nak makan oblong hari ni.. Tapi mungkin sebab tak sihat, makan separuh je, lepas tu dah taknak...huhu^^


p/s: korang makan apa berbuka tadi? ^_^