Showing posts with label Pet. Show all posts

Aboo Dah Putih

credit gambar maksu

Inilah Aboo dan Putih... My cousin's pet, dayah^^ 

Gambar kat atas di rumah nenek deno.. Biasanya cousin deno suka bawak pet dia jalan2 kat rumah nenek. Kalau Putih tu boleh la lagi nak main, tapi kalau Aboo tu, oh deno takut!!!  Kakak deno,  sangat takut dengan Aboo ni.. Nak bagi makan pun boleh menjerit! Bagi makan je, tapi menjerit macam apa... Hahaha..

Deno?? Err.. lagi takut! hihi^^ Selamba je dayah peluk Aboo tu.. Deno tengok je boleh la,kalau pegang minta maaf awal2 sebab tersangat takut! Tapi main dengan Putih okey :)



p/s: sampai sekarang takut nak pegang Aboo