Showing posts with label Photo. Show all posts

16 Gambar Keindahan Di Bulan Ramadan

Istanbul, Turkey

Beijing, China

Karachi, Pakistan

Berlin, Germany

Tehran, Iran

Sarajevo, Bosnia

Lagos, Nigeria

Nablus, Wast Bank

Tehran, Iran

Jakarta, Indonesia

Kuala Lumpur, Malaysia

Sanaa, Yamen

Herat, Afghanistan

Allahabad, India

Washington, DC


#pray4gaza


And She Said

PICTURE: She Said She'd Call


p/s : geram pipi bambam budak tuu.. ^^

Menahan Sakit!


sakit benor tuh.. hihi^^

I Hate When This Happens ...........





p/s: mesti geram kan kalau terkena macam ni :p


Teknologi... Semuanya Mudah!

Teknologi.. semuanya mudah!


tapi belum pernah deno buat macam ni...
biasanya salin buat note ringkas je... ^_^


p/s: teknologi.......



Self Confidence




^_^

Beza Budak-Budak Dahulu Dan Sekarang




p/s: kan kan kan?

Wow! Glass Winged Butterfly!










p/s: butterfly... the symbol of SLE.. :) 



I Knock, You Speak


Bila nak jumpa cikgu yang garang...
mesti jadi macam ni... hehe... ^_^



p/s: pernah tak terjadi peristiwa seperti gambar di atas? :p



Bila Cermin Sisi Kereta Patah ...

Bila cermin sisi kereta patah.. apa korang akan buat..

adakah anda akan buat macam ni?


jimat tak... haha ~


p/s: pastikan dapat kelulusan JPJ.. heheh ^_^



Orang Atau .....


sekali tengok macam orang...
dua kali tengok.. rupa-rupanya kerusi....


p/s: nampak betul2 macam orang duduk atas kerusi kan?


Pertembungan 2 Sungai

Pertembungan dua sungai berlainan warna di Geneva, Swirtzeland.. Subhanallah... 




Meter


sepatutnya letak meter kereta macam ni kan..
haha ~


p/s: malaysia tersenarai antara negara yang paling banyak berlaku kemalangan!


Apabila Mama Takde...

Photo: ლ Mℯℛი ლ
:D

apabila mama takde, papa pula mencari idea supaya anak minum susu..
gambar ni terjumpa di fb.. hehe... rasa lucu pula gambar ni ^_^


p/s: susu ibu adalah terbaik untuk bayi.. *tiba-tiba cerita pasal susu ibu pulak! hehehh


What Can You See?

Photo


p/s: view sunset ni nampak menarik kan... apa yang tersembunyi? hehe^^


Oh Anak.....^^

Perhatikan gambar di bawah....





p/s: ibu bapa di luar sana pernah tak jadi macam ni... hehehh... ^_^


Lazy






p/s: right? haha ~

Gambar Comel


comel kan? terjumpa dalam fb tadi... macam anak patung!

deno pun ada dua ekor kucing... tapi kucing deno tak dibenarkan masuk dalam rumah atas faktor kesihatan deno... doktor dah pesan dulu... 

tapi.. bila ada masa terluang deno main jugak kucing2 deno tu kat laman rumah ^^


p/s: sayangilah haiwan kesayangan rasulullah ini :)



Brave Or.....




p/s: brave or crazy? lala ~



Kalau Tak Boleh Sentuh....

Macam ni takpe la kan? hehe




p/s: suka makan kek dari dulu sampai la sekarang!^^