Dayang Deno: Photo
Showing posts with label Photo. Show all posts
Showing posts with label Photo. Show all posts

11.7.14

16 Gambar Keindahan Di Bulan Ramadan
July 11, 2014 9 Comments
Istanbul, Turkey

Beijing, China

Karachi, Pakistan

Berlin, Germany

Tehran, Iran

Sarajevo, Bosnia

Lagos, Nigeria

Nablus, Wast Bank

Tehran, Iran

Jakarta, Indonesia

Kuala Lumpur, Malaysia

Sanaa, Yamen

Herat, Afghanistan

Allahabad, India

Washington, DC


#pray4gaza


Reading Time:

3.7.13

And She Said

2.7.13

Menahan Sakit!

17.5.13

I Hate When This Happens ...........

5.5.13

Teknologi... Semuanya Mudah!
May 05, 2013 11 Comments
Teknologi.. semuanya mudah!


tapi belum pernah deno buat macam ni...
biasanya salin buat note ringkas je... ^_^


p/s: teknologi.......



Reading Time:

23.4.13

Self Confidence

22.4.13

Beza Budak-Budak Dahulu Dan Sekarang

19.4.13

Wow! Glass Winged Butterfly!
I Knock, You Speak
April 19, 2013 5 Comments

Bila nak jumpa cikgu yang garang...
mesti jadi macam ni... hehe... ^_^



p/s: pernah tak terjadi peristiwa seperti gambar di atas? :p



Reading Time:

9.4.13

Bila Cermin Sisi Kereta Patah ...
April 09, 2013 12 Comments
Bila cermin sisi kereta patah.. apa korang akan buat..

adakah anda akan buat macam ni?


jimat tak... haha ~


p/s: pastikan dapat kelulusan JPJ.. heheh ^_^



Reading Time:

8.4.13

Orang Atau .....
April 08, 2013 21 Comments

sekali tengok macam orang...
dua kali tengok.. rupa-rupanya kerusi....


p/s: nampak betul2 macam orang duduk atas kerusi kan?


Reading Time:

2.4.13

Pertembungan 2 Sungai

28.3.13

Meter
March 28, 2013 9 Comments

sepatutnya letak meter kereta macam ni kan..
haha ~


p/s: malaysia tersenarai antara negara yang paling banyak berlaku kemalangan!


Reading Time:

11.3.13

Apabila Mama Takde...
March 11, 2013 13 Comments
Photo: ლ Mℯℛი ლ
:D

apabila mama takde, papa pula mencari idea supaya anak minum susu..
gambar ni terjumpa di fb.. hehe... rasa lucu pula gambar ni ^_^


p/s: susu ibu adalah terbaik untuk bayi.. *tiba-tiba cerita pasal susu ibu pulak! hehehh


Reading Time:

10.3.13

What Can You See?

4.3.13

Oh Anak.....^^
March 04, 2013 13 Comments
Perhatikan gambar di bawah....





p/s: ibu bapa di luar sana pernah tak jadi macam ni... hehehh... ^_^


Reading Time:

26.2.13

Lazy

25.2.13

Gambar Comel
February 25, 2013 25 Comments

comel kan? terjumpa dalam fb tadi... macam anak patung!

deno pun ada dua ekor kucing... tapi kucing deno tak dibenarkan masuk dalam rumah atas faktor kesihatan deno... doktor dah pesan dulu... 

tapi.. bila ada masa terluang deno main jugak kucing2 deno tu kat laman rumah ^^


p/s: sayangilah haiwan kesayangan rasulullah ini :)



Reading Time:

23.2.13

Brave Or.....

17.2.13

Kalau Tak Boleh Sentuh....
February 17, 2013 12 Comments
Macam ni takpe la kan? hehe




p/s: suka makan kek dari dulu sampai la sekarang!^^



Reading Time: