Showing posts with label Raya. Show all posts

Masih Tersimpan Rapi

Tadi santai selepas buat CAPD, terpandang satu sampul surat putih kat almari... Kenal sangat sampul tu sebab dalam sampul tu la tersimpan semua kad raya kiriman blogger untuk deno pada tahun lepas .. ^^


Mungkin ada kalangan kad ni korang kenal siapa pengirimnya? hehe.. Sayang tau kad comel2 semua. Masih tersimpan rapi. Suka kumpul kad2 raya macam ni.. Zaman bebudak dulu kad raya yang ada komik ringkas tu, best jugak. Memang syok berbalas kad raya ni... ^_^


p/s: hmm tak sabar tengok my kad raya siap print!^^