Showing posts with label Raya Pertama 2011. Show all posts

RAYA pertama 2011

            Ehem ehem... nak citer pasal raya tapi takde gambar yang menarik.. Semua gara-gara deno jugak... sedayyy tau!

Malam raya... Pukul doblas malam belom tido.. Susun2 kuih raya, susun bekas kuih... Pastu tetiba kakAna cakap.."deno, pegi la caj kamera awak tu.. esok mesti nak amik gambar banyak-banyak..." deno jawab..."takpe, beteri penuh deno tengok baru nie, lagipun deno dop guna pun kamera tu... ada lagi bateri tu..."Konpiden je jawab.... 

Pagi raya.... Bila semua balik dari sembahyang raya... Deno pegi amik kamera nak amik gambar sesi bersalaman dengan ma abah... Tengok bateri low, tak dapat nak amik gambar pun! Satu pun tak sempat amik! Nak caj pun mana sempat, nak tunggu penuh pun lima jam... Terpaksa la dengar ceramah free pagi-pagi raya... Ya la, semua mengharapkan deno.. Jadi takde la gambar raya pertama.. kalau ada pun sikit guna henpon je... Mana cantik gambar kan... Tapi boleh la kalau nak tengok deno untuk raya pertama.....

gambar pun senget... 

Betull.... Tak banyak amik gambar untuk raya pertama.. Raya kedua baru ada... Tapi  gambar deno tak banyak la coz deno yang jadi tukang amik gambar... Heeee....


~ Psst2, tunggu entry raya ke dua... :)