Showing posts with label Roti Susu. Show all posts

Makanan Kegemaran Zaman Kanak-Kanak

            Tiba-tiba teringat makanan... entahlah semenjak dua menjak nie, banyak makan la deno nie.. tapi badan tak naik jugak beratnya.. doc nak berat 40kg tapi deno still 30kg... macam mana nie..heeee :p

Okey, berbalik kepada topik hari ini... kalau ditanya makanan kegemaran zaman kanak-kanak.. apa yang korang suka makan? makanan ringan? maggie? roti? aiskrim? tu dah biasa makan kan... haaaa.... masa deno kecik-kecik dulu.. deno suka makan roti slice ngan susu pekat manis... biasanya kalau balik mengaji dah lapar sangat, bukak peti amik susu, then sapu atas roti... emm... sedap coz manis gitu... 

     

Dulu kalau petang-petang, memang suka sangat la makan roti disapu susu pekat manis nie... makan senyap-senyap coz ma memang tak bagi makan selalu mcm tu.. susu kan mahal.. tapi sekarang dah jarang dah... biasa sekarang makan dengan jem atau peanut butter.. biasa la kan bila meningkat dewasa selera pun berubah... tapi minat pada roti memang tak berubah dari dulu sampai sekarang... roti memang enak! sungguh enak dimakan begitu saja..... eceh..!


~ Psst2, suke roti gardenia! (^_^)