Showing posts with label Suamiku Encik Sotong. Show all posts

Dah Agak .....

Tahun lepas tak silap deno....

Dah lupa bila beli... Yang deno ingat deno nampak pasal buku ni kat newspaper. kan jarang tajuk2 macam ni.. Lepas baca sinopsis, terus cari and terus beli.. Hahah jarang kot beli novel2 macam ni ... hahah


Sekejap je terus khatam.. Kan sebelum ni banyak kan drama dari novel2 kan, semuanya kisah dari novel.... Macam2 jenis suami, suami ku ini, suamiku itu, dia suamiku.. macam-macam!

Pastu ada la deno pernah cakap ngan blogger ni.. Masa tu dia up status tentang drama kat Malaysia ni yang banyak sangat jenis suami kan.. Deno cakap la....

"Tak lama lagi keluar la tu suamiku encik sotong"

Haaaaa kan betul! Dah agak, memang keluar pun.... Yang deno ingat nanti kan si abang Is bercinta dengan si isteri encik sotong, encik sotong jadi "lelaki" balik, jadi "keras" balik, si isteri encik sotong nanti ter"pregnant" masa pegi Bali, pastuuu ops! Korang tengok aje la drama Suamiku Encik Sotong tuuuu... hihihi^^

:p