Dayang Deno: Tanggugjawab
Showing posts with label Tanggugjawab. Show all posts
Showing posts with label Tanggugjawab. Show all posts

17.11.13

Tak Bertanggungjawab!
November 17, 2013 13 Comments
Deno di perpustakaan .. Meja deno ada beberapa buku dan salah satunya ialah buku cara nak buat felt. Sebelum on laptop nak tengok dulu apa kandungan buku tu kan.. Tiba-tiba deno jumpa ini!


Pembalut gula-gula! Mula la diri ni rasa nak marah dan geram! Takde tanggungjawab langsung! Sedangkan tong sampah dekat je, punya la malas nak buang sampah kat tempat sepatutnya!

Inilah dikatakan orang yang tak bertanggungjawab! Kalau hal kecil macam ni pun tak boleh nak buat, apatah lagi hal lain.. Benci orang macam ni!


p/s: tak suka orang buang sampah di merata tempat!



Reading Time: