Showing posts with label Tarik. Pull. Show all posts

Dah Tahu Tapi Sengaja Buat Tak Tahu?

Selalu jumpa macam ni.. Ditolaknya juga pintu tu.. Kita kat dalam ni nak keluar kan.. Baru je sampai kat pintu, kita nak tolak pintu dari dalam ni.. Tiba-tiba orang di luar tolak pintu tu nasib baik tak kena muka kita..!

Geram betul orang macam ni. Punya la susah2 orang kedai letak perkataan "TARIK/PULL" kat luar pintu tu.. ditolaknya juga pintu! Ini mesti kes tak tahu membaca atau malas membaca atau dah tahu tapi sengaja buat tak tahu... Ok, Geram kejap :p


p/s: kalau nak tolak pintu pun tengok la dulu kat depan tu ya....