Showing posts with label Teh. Show all posts

Minum Teh Boleh Jadi Kembung?


Selamat malam semua :)


Bila malam....
suasana di wad ni sunyi je...
ramai dah tidur biar pun baru nak pukul 9..
deno pula rasa jemu tak tahu  buat apa
terkelip-kelip tengok nurse buat kerja...

ma keluar sekejap dengan abah
beli milo dan biskut..
kat sini setiap hari sedia air teh susu
setiap hari sarapan dan minum petang minum teh susu
semalam sakit perut.... tak dapat tidur sangat
perut kembung.. maybe sebab hari2 minum teh
jadi deno minta ma beli milo dan nestum...

esok nak minum milo ...
sejak minum teh hari2 ni perut rasa tak best
korang pernah tak jadi macam ni?



p/s: hari2 roti dan teh, rasa juga nak makan roti canai... hehe